X
 
X
 

Veel gestelde vragen

 

De 5 meest gestelde vragen

1. Hoe kom ik in aanmerking voor een woning?
2. Ik wil de huur opzeggen. Wat moet ik doen?
3. Ik kan niet inloggen op de website
4. Hoe geef ik een reparatieverzoek door?
5. Ik heb gereageerd op een woning. Op welke plek ben ik geëindigd?


1. Hoe kom ik in aanmerking voor een woning?
Allereerst dien je je in te schrijven. Dit is gratis en vrijblijvend. Je kunt dit eenvoudig online doen of kom naar een van onze kantoren zodat een medewerker je kan helpen met inschrijven. Ben je ingeschreven, dan kun je gaan reageren op het woningaanbod dat we online adverteren.

2. Ik wil de huur opzeggen. Wat moet ik doen?
Hier lees je alles over het opzeggen van de huur.

3. Ik kan niet inloggen op de website.
Controleer of je op de juiste manier inlogt.
- Zoek je een woning of heb je een vraag als woningzoekende? Ga dan naar inloggen en kies voor ‘ik zoek een woning’.
- Ben je al huurder bij ons en heb je een vraag, bijvoorbeeld over betalingen of wil je een reparatie doorgeven? Ga dan naar inloggen en kies voor ‘inloggen op klantportaal’.
Heb je nog geen account voor ons klantportaal en heb je hulp nodig om er een aan te maken? Hier lees je hoe je een account kunt aanmaken.

4. Hoe geef ik een reparatieverzoek door?
Hier lees je alles over het doorgeven van een reparatieverzoek.

5. Ik heb gereageerd op een woning. Op welke plek ben ik geëindigd?
Op dit moment kun je dit zelf (nog) niet inzien. Neem na sluitingstijd van de advertentie contact op met ons Serviceteam. We kijken dit graag voor je na. 

 

Staat jou vraag hier niet bij? Kijk dan in het linkermenu bij de andere vragen en antwoorden.