Ik ben uitgenodigd voor een gesprek. Welke gegevens moet ik meenemen?

Wanneer je een woningaanbieding hebt gekregen, nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek op kantoor. We nemen dan een aantal persoonlijke gegevens met je door. De volgende gegevens dien je bij de hand te hebben voor jezelf, je eventuele partner en andere bewoners. Helaas kunnen we dit gesprek niet voeren als je de documenten niet bij de hand hebt. Je kunt dan niet in aanmerking komen voor de woning.

- Gegevens over je inkomen:
  * de meest recente inkomensverklaring of de meest recente definitieve aanslag inkomstenbelasting
Een inkomensverklaring kun je gratis telefonisch aanvragen via de Belastingdienst (0800-0543) of je kunt een pdf van de inkomensverklaring downloaden door in te loggen op mijn.belastingdienst.nl
 * de drie laatste loonstrookjes en/of uitkeringsspecificatie(s)
 * actuele pensioenspecificatie (indien van toepassing)
 * actueel alimentatieoverzicht (indien van toepassing)

- Verhuurdersverklaring
Als je nu ook huurt of in het verleden hebt gehuurd, neem dan de ingevulde en ondertekende verhuurdersverklaring mee.

- Geldig legitimatiebewijs
Van alle meeverhuizende personen, ook van inwonende kinderen. Dit kan zijn een paspoort of verblijfsvergunning, identiteitskaart of rijbewijs.

- Uittreksel van de basisadministratie (adressenoverzicht)
Dit kun je opvragen bij de gemeente, voor jezelf én (eventueel) partner.
Je kunt ook via www.mijnoverheid.nl een uittreksel van de basisadministratie opvragen door met je DigiD in te loggen.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden