Wie goed doet, goed ontmoet

Testimonial

"Voor Souad is de corporatiesector niet onbekend. Toen ze in Helmond woonde, werkte ze bij een woningcorporatie in Eindhoven. Door een verhuizing naar Amsterdam moest ze daar echter stoppen. Heel jammer. Ik heb dan ook altijd gezegd: als ik ooit nog eens de kans krijg, ga ik er weer aan de slag. Ze was dan ook super blij toen dat lukte: “Ik heb me vanaf dag 1 thuis gevoeld bij Wonen Zuid.” 

Als medewerker serviceteam heb je het eerste contact met de klant. Dat is het belangrijkste moment. Ik zie het dan ook echt als onze taak om ervoor te zorgen dat de klant goed geholpen wordt. Of dat nu aan de telefoon, aan de balie, per mail of via de chat is. De verschillende kanalen waarmee we contact hebben met de klant en de verscheidenheid aan vragen maakt ons werk ontzettend afwisselend en leuk. 

Veel mensen denken dat wij er alleen maar zijn om klanten door te verbinden of te verwijzen naar de juiste collega of afdeling, maar niets is minder waar. Heel veel zaken handelen wij zelf af. Pas als wij niet de juiste informatie of kennis hebben, brengen we de klant in contact met een collega. "

Souad Fkihi - medewerker serviceteam