Op dit moment kunnen wij aan de telefoon niet altijd de dienstverlening leveren die we voor onze klanten wensen. Geen zin en tijd om lang in de wacht te staan aan de telefoon? Chat met ons op onze website of WhatsApp met ons via ons 088-6653653! Hier krijg je sneller contact en staan we voor je klaar om je verder te helpen.

Hoe kan ik een beroep doen op de klachtencommissie?
Als huurder of woningzoekende kun je met veel vragen en problemen terecht bij de medewerkers van Wonen Zuid. Samen met jou gaan wij op zoek naar een passende oplossing voor jouw klacht of een antwoord op jouw vraag. Toch is het, ondanks alle goede bedoelingen, best mogelijk dat je niet tevreden bent over de afhandeling. Dat lossen we dan het liefst zo snel en zo goed mogelijk voor je op.
Kom je er samen met Wonen Zuid toch niet uit, of ben je ontevreden over de gekozen oplossing? Dan kun je als huurder of woningzoekende een beroep doen op de Klachtencommissie Wonen Zuid. Dit is een onafhankelijke commissie voor alle huurders en woningzoekenden van Wonen Zuid.
Jaarverslag
De klachtencommissie brengt jaarlijks verslag uit van haar werkzaamheden. Dit gebeurt in de vorm van een jaarverslag.
Jaarverslag 2018