
Hoe geef ik een reparatieverzoek door?
Is je reparatieverzoek dringend?
Bel ons dan op 088 66 53 653. Dringende reparatieverzoeken kun je 7 dagen per week, 24 uur per dag aan ons doorgeven.
Een niet-dringend reparatieverzoek geef je eenvoudig door via ons klantportaal of via dit formulier
Je kunt je reparatieverzoek ook telefonisch, via de chat, of via social media aan ons serviceteam doorgeven.
In de brochure Samen je woning onderhouden lees je welke reparaties wij voor je doen, welke reparaties je zelf oppakt en welke reparaties onder het Service Abonnement vallen.
Heb je moeite met het uitvoeren van kleine reparaties in je woning? Of vind je het gewoon prettig als wij dit voor je doen? Dan is het Service Abonnement misschien wel iets voor jou.
Voor € 6,50 per maand (en eenmalig €5 euro administratiekosten) voeren wij kleine reparaties uit die je eigenlijk zelf moet doen. Meer informatie over het Service Abonnement? Klik hier!
Glasschade
Heb je glasschade en heb je via Wonen Zuid een glasverzekering afgesloten? Dan kun je de schade rechtstreeks melden bij bij de glasverzekering via dit formulier op telefoonnummer 088 03 22 310. Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag.
Heb je nog geen glasverzekering en wil je deze afsluiten? Dan kan dat via dit formulier.
Rioolverstopping
Huur je een eengezinswoning en heb je via Wonen Zuid een rioolverzekering afgesloten? Dan bel je bij een verstopping van je riool rechtstreeks met Van der Velden Rioleringsbeheer via 045 5711700. Als je in een flatgebouw woont kun je ook rechtstreeks contact opnemen met Van der Velden Rioleringsbeheer. Omdat je hier het riool deelt met je medebewoners ben je altijd hiervoor verzekerd. Een rioolverstopping kun je 7 dagen per week, 24 uur per dag melden.
Heb je nog geen rioolverzekering en wil je deze afsluiten? Dan kan dat via dit formulier.
CV-storing
Het onderhoud aan de cv-installatie in je huurwoning wordt geregeld door een aantal daarin gespecialiseerde bedrijven. Een storing aan je cv-installatie geef je rechtstreeks door aan het bedrijf dat in jouw woning het onderhoud verzorgt. In het lijstje hieronder zie je met welke bedrijven wij afspraken hebben. Je kunt 7 dagen per week, 24 uur per dag, contact met hen opnemen.
Staat de CV-ketel in je eigen huurwoning? Dan bel je afhankelijk van je woonplaats:
Woonplaats | Bedrijf | Telefoonnummer |
Roemond | Pleunis | 0475 532 451 |
Leudal | Pleunis | 0475 532 451 |
Maasgouw | Pleunis | 0475 532 451 |
Nederweert | Pleunis | 0475 532 451 |
Brunssum | Volta Limburg | 088 027 8888 |
Heerlen | Hajnadi Klimaattechniek | 045 545 1200 |
Kerkrade | Hajnadi Klimaattechniek | 045 545 1200 |
Nuth | Volta Limburg | 088 027 8888 |
Valkenburg | Volta Limburg | 088 027 8888 |
Woon je in een flatgebouw met een centraal ketelhuis? Dan bel je afhankelijk van je woonplaats:
Woonplaats | Bedrijf | Telefoonnummer |
Roermond | Spie | 0800 235 7743 |
Leudal | Spie | 0800 235 7743 |
Maasgouw | Spie | 0800 235 7743 |
Nederweert | Spie | 0800 235 7743 |
Brunssum | Hajnadi Klimaattechniek | 045 545 1200 |
Heerlen | Hajnadi Klimaattechniek | 045 545 1200 |
Kerkrade | Hajnadi Klimaattechniek | 045 545 1200 |
Nuth | Hajnadi Klimaattechniek | 045 545 1200 |
Valkenburg | Hajnadi Klimaattechniek | 045 545 1200 |
Warm water
Krijg je warm water via de cv-ketel? Dan geef je storingen rechtstreeks door aan het bedrijf dat het onderhoud doet aan de cv-installatie, zoals hierboven in de tabellen is aangegeven. Huurje zelf een geiser of boiler? Dan geef je storingen rechtstreeks door aan het bedrijf waar je de geiser of boiler van huurt.